Subject: Euroopa Kontrollikoja ülevaade õigusriigi olukorda käsitleva aruande kohta
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2024 18:09:42 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et Euroopa Kontrollikoda avaldas äsja 
kontrollikoja liikme Laima Liucija Andrikienė juhtimisel koostatud ülevaate 
02/2024: „Õigusriigi olukorda käsitlev Euroopa Komisjoni aruandlus“.

Alates 2020. aastast on õigusriigi olukorda käsitlev aruanne olnud üks ELi 
vahendeid õigusriigi põhimõtete järgimise tagamiseks liikmesriikides. 
Tegemist on ennetava meetmega, mille eesmärk on jälgida arengut kogu liidus 
ja hõlbustada varajaste lahenduste leidmist. Euroopa Kontrollikoda vaatleb 
seda aruannet, juhtides tähelepanu mitte ainult vajadusele tagada sünergia 
ülejäänud vahenditega, vaid ka aruandes liikmesriikidele esitatud soovituste 
madalale täitmismäärale.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/RV-2024-02>  toodud lingilt 
leiate ülevaate ja pressiteate, mis on saadaval ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .